Dag 10: kippie eten in pals.

22 augustus 2018 - Pals, Spanje

vanochtend heb ik weer lekker met mijn ouders ontbeten en heb daarna weer even gezwommen. Voor vandaag waren we door jan dirk uitgenodigd om samen met de buren van thuis kippie te gaan eten in het stadje pals waar hun op dit moment verblijven.

Na dat ik had gezwommen hebben we bij de tent tapasjes gegeten als lunch. We werden door jan dirk uitgenodigd om bij hun tent even wat te gaan drinken. Mama en ik zijn daar naar toe gegaan en mijn vader ging douchen en andere dingen doen. De buren waren daar al we hebben daar even gepraat en gedronken en ik heb veel raadsels op moeten lossen😏.

Nadat we klaar waren met het drankje en het gepraat gingen we met zijn alle naar het kip restaurant in pals. Ze hebben daar een hele muur met 80 kippen die tegelijk gemaakt worden! We zaten in een soort van tuin. De kaart was heel uitgebreid: een halve kip, halve kip met patat, kwart kip en een kwart kip met patat. Nadat we lekker gegeten hadden gingen Jan, Teun en ik samen met Vin en Saar (de kinderen van de buren) in het speel tuintje naast het restaurant spelen. Toen de ouders besloten dat we weer naar huis gingen namen we afscheid van de anderen en zijn Jan dirk en wij terug gegaan naar de camping.

We hebben nog even met zijn allen wat bij de bar op de camping gedronken en zijn daarna gaan slapen.

Ik vond het een hele gezellige dag met zijn allen👌!

1. Giny:
    22 augustus 2018
    Wauw, dat was vast moeilijk kiezen, van die uitgebreide kaart 😅
  2. Leniefranzen:
    23 augustus 2018
    80kippen ,en welke was nu het lekkerst,van allemaal een stukjegegeten Haha ,leuke dag dus
  3. Irene:
    23 augustus 2018
    Hoi wat een leuke verslagen, jullie hebben het heerlijk naar je zin. Lekker hoor!