Dag 12: het keramiek stadje La Bisbal.

23 augustus 2018 - La Bisbal d'Empordà, Spanje

Vandaag heb ik weer mijn stokbroodje en mijn croissant gegeten en ben daarna met mama naar het zwembad geweest. Het zwembad was weer lekker koel. Mijn ouders stelden voor om een stukje te rijden.

Uiteindelijk kwamen we uit bij la bis bal d'emporda. In dat stadje is een straat dat de keramiek straat van de streek wordt genoemt. In dat straatje zat ook nog het keramiek atelier van de mensen die op onze camping elke zaterdag de keramiek workshop geven.

We zijn het straatje op en neer gelopen en kwamen langs een paar keramiek winkeltjes waar we zijn gaan kijken. Uiteindelijk hebben we wat gekocht bij het atelier van onze workshop gevers. De moeder van de mensen die ons de workshop gaven herkende onze werkjes nog. Ze herkende mijn tijger en mijn moeders bloem.

Toen we een beetje dorst en trek begonnen te krijgen zijn we bij een restaurant je gaan zitten met een mooi terras. We hebben door ook een beetje echte Spaanse tapas gegeten. Het was heerlijk😋.

We zijn terug naar de auto gelopen en zijn weer terug gereden naar de camping. We hebben op de camping bij de caravan lekker gegeten. De zelf gemaakte paella van mama. Nu gaan we nog wat drinken bij de bar en daarna gaan we lekker slapen

Fijne avond, Robin 😁

1. Leniefranzen:
    24 augustus 2018
    Een straat van keramiek ,zal wel prachtig zijn ,hoe staat het met mijn Huisnr 22 slaap lekker xxx
  2. Leniefranzen:
    26 augustus 2018