Dag 14: L’Estartit

27 augustus 2018 - Estartit, Spanje

Gisterenavond ging het even regenen en werd het een stuk frisser. Vanmorgen was alles dus ook nog nat en veel bewolking aan de lucht. De temperatuur kwam vandaag niet boven de 25 graden uit. We besloten dat we nu wel even aan het eind van de boulevard konden kijken. Dus op de fiets en richting strand. Aan het begin onze fietsen neer gezet. Langs de boulevard gelopen, kom je bij de haven. Hier op gegaan om bij het uiterste van de jachthaven te komen. Hier liggen mooie bootjes uit verschillende landen maar de meeste uit Spanje. Aan het eind kan je zien hoe iedereen de haven verlaat voor open zee. Terug naar de boulevard kregen we dorst. Bij Kim’s een drankje gedaan. Met afrekenen nam die ober zomaar mijn half volle glas mee! Ik er achter aan😂 Nu dan echt even door gelopen naar het einde van de boulevard. Hier zie je de ruige rotsen en de zee. Verder niets aan de horizon. Heel mooi plekje om even tot je zelf te komen🙃 Totaal zen weer opweg. Bij O’Malleys nog een fully loaded nachos gegeten. De serveerster herkende ons en zei direct onze bestelling. Hoezo vaste klant😂 Terug bij de camping nog even voor de tent gezeten, het was al erg hard aan het waaien. We zijn toen het iets begon te spetteren naar binnen gegaan. Binnen heeft mama nog lekker patatas brava gemaakt en albondigas. En luisterde we muziek via mijn nieuwe box. 🎼🎸🎺🎷🥁🎻

1. Leniefranzen:
    27 augustus 2018
    Zo koud dus voor Spanje ,en nu al wat beter ,weer mooi die ruige rotsen heb je nog gezwommen ,
    En een nieuwe box ,in Spanje gekocht ,hier is het ook frisjes ,s,avonds de kachel aan ,veel plezier nog grt voor iedereen xxxx.