Dag 15: strand

28 augustus 2018 - Estartit, Spanje

Eerst lekker uitslapen. Vandaag heb ik weer mijn ontbijten gegeten en werd daarna weer opgehaald om te zwemmen. Toen ik klaar was met zwemmen ging ik met mijn ouders op het terras naast het zwembad zitten. Na een tijdje kwamen Jan Dirk en de anderen er ook bij zitten. De anderen nodigden ons uit om mee naar het strand te gaan. Dus nadat we wat hadden gegeten en gedronken fietste ik samen met de jongens alvast vooruit mijn ouders kwamen iets later.

Het was niet heel druk op het strand. En we hebben heerlijk in de zee gezwommen. Jan en Teun hadden duikbrillen mee en een surfboard. Dit was erg leuk. Ik vind zonnen op het strand wat minder maar goed je moet ook af en toe op drogen en werken aan je kleur. 😂 Wij waren al de hele dag van plan om in de avond uit eten te gaan. Jan dirk stelde voor om met zijn allen te eten. We gingen eerst even terug naar de camping om ons op te frissen, even te douchen etc. Daarna fietsten we met zijn allen naar het dorp. We hebben uiteindelijk met zijn allen bij een Engels restaurantje (Harveys) gegeten en we zijn daarna weer terug gefietst. Op de camping was er een flamingo show, we gingen even kijken maar waren snel terug. Papa was bang dat hij mee moest dansen. Later zag ik dat Jan dirk wel op het podium moest staan😂🕺🏼💃🏽

We hebben daarna onze tandjes gepoetst en daarna zijn we gaan slapen. Groetjes, Robin

1. Leniefranzen:
    28 augustus 2018
    Moet lachen om papa was bang ,en Jan Dirk had ik wel eens willen zien dansen ,drukke dag gehad dus grt xxxx. Xxx