Dag 11: zon, zee en strand

23 augustus 2018 - Estartit, Spanje

Vandaag hebben we weer lekker ontbeten en ik werd daarna opgehaald door Jan en Teun om in het zwembad te gaan zwemmen. Toen we bij het zwembad kwamen waren twee meisjes van de animatie bezig met aqua gym. We hebben even gekeken en gingen zwemmen.

Toen we klaar waren met zwemmen ging ik terug naar de caravan en ging ik wat drinken. Mijn ouders gingen even boodschappen doen en ik ging even voor de caravan wat drinken. Mijn ouders kwamen terug met twee pizza’s en Jan die vroeg of ik mee ging naar het strand. Ik heb pizza gegeten en ben daarna samen met mijn ouders naar het strand gefietst.

We moesten even zoeken waar de anderen zaten maar we hebben ze gevonden. Mijn ouders gingen het dorpje in en ik ging met Jan op het strand dingen doen. Daar onder viel ook tennissen. We gingen met onze houten rackets en een balletje het water in en we gingen tennissen. Ik sloeg met zon kracht op het water dat die van mij is gebroken (sorry oma)😊. De anderen gingen wat eerder weg dan wij, maar uiteindelijk zijn Jan en ik ook weer terug naar de camping gefietst. Jan en ik gingen een ijsjes eten bij de caravan Jan had banaan ik het aardbei en gingen daarna het zout en zand weg spoelen in het zwembad. Ik krijg van mijn moeder een Appje of ik samen op een terras kwam zitten, maar dat ik ook mocht blijven als ik het leuk had. Ik ben naar het dorp gefietst en heb samen met mijn ouders nog wat gedronken en tapas gegeten. We waren van plan om naar de bingo te gaan die die avond was maar mama was een beetje moe dus ben ik uiteindelijk ook niet gegaan. Mijn vader en ik hebben nog bij de caravan wat gaan drinken en we daarna zijn we gaan slapen.

Groetjes, Robin

1. Leniefranzen:
    24 augustus 2018
    Wat een leuke dag racket kapot maakt niets uit als je maar lol hebt ,ik ga ook slapen ,Truste slaap lekker xxx