Tweede reisdag en aankomst in Spanje.

13 augustus 2018 - Estartit, Spanje

Hallo, vandaag schrijf ik een stukje. Vanmorgen ging de wekker om 7:00, we wilde weer optijd vertrekken voor de laatste 490kilometers naar de camping in Spanje. Even wakker worden en en aankleden. Vannacht had het in de regio best geregend en is het een stukje koeler, dat is niet erg voor een reisdag. Na het ontbijt; koffie/thee, croissant en jus zaten we om 8:30 in de auto. De eerste drie honderd kilometer reden we door een heel mooi gebied, Tarn/Ardeche/Chevenne, over Millau. Veel klimmen en dalen, langs rotsachtig gebied. Robin heeft onder tussen weer wat films weg gekeken. Vlak bij Montpellier werd het een stuk drukker. En op 30 km van de grens kregen we de melding dat Spanje nog 1:45uur weg was?!? File voor de grens peage. Eenmaal daar door heen kwam het verkeer snel opgang. Om 14:30 reden we de camping op. Jan Dirk, Nel, Teun en Jan stonden ons al op te wachten. De caravan was al op zijn plek dus eerst even een drankje. Robin heeft goed geholpen met de caravan netjes neerzetten, voortent opbouwen en alle bagage opruimen. Toen was het tijd voor een duik, Teun en Jan kwamen hem ophalen. Eenmaal alles op zijn plek was het tijd voor een borrel. Om 19:00 zijn we naar het dorp gefietst en na wat rond lopen hebben we gegeten aan de boulevard. Heerlijk tapas als voor gerecht. Terug lopend naar de fiets nog even koffie op het terras. Dit zit in de winkelstraat waar veel mensen gezellig heen en weer flaneren. Zo ook JD en Nel. Samen nog een sangria en een cerveza genomen en toen naar de camping terug. Op de camping was een DJ tot twaalf uur. Dus op naar het terras. Al met al nu al een leuke start van de vakantie, welterusten💤😴💤 Groetjes Annelies

1. Leniefranzen:
    14 augustus 2018
    Dat klinkt gezellig ,drukke dag veel gedaan en gefietst hebben jullie de fiets mee grt aan allen fijne dag vandaag ,is hier een stuk koeler en bij jullie xxx