Woensdag 15-8-2018

16 augustus 2018 - Estartit, Spanje

Om 7:00 werd ik wakker en moest naar de wc, Johan en Robin lagen nog heerlijk te slapen. Ondanks dat het overdag best warm is hebben we s nachts geen last. Ik ben heerlijk met een boek buiten gaan zitten en zag de camping wakker worden. Onze overbuurman reed om 7:55 weg en ik had een schitterend uitzicht. Voor een kopje koffie moest ik eerst even een afwasje doen, bij het sanitairgebouw stond ik aardig in de zon maar was goed te doen. Johan kwam precies oprijd uit de caravan voor een kop koffie. Robin wilde mee naar de winkel voor brood dus die ook wakker gemaakt. Samen op de fiets, het is praktisch naast de camping dus mooi makkelijk. Na het ontbijt zijn Johan en Robin gaan zwemmen, even verfrissend. Ik zat heerlijk in mijn boek verzonken. Smiddags hebben we een rondje gemaakt over de camping en WiFi gekocht. Om te kijken of het werkte maar even op het terras met een drankje het uit geprobeerd, prima. Daar zagen we ook Jan en Teun die kwamen wat snacken en wilde zwemmen. Na een colaatje is Robin mee geweest het water in. 🏊🏼‍♂️Ook JD en Nel kwamen naar het terras en dronken gezellig wat mee.🍹 Om 19:00 ben ik nog even wat gaan halen bij de winkel voor het avond eten, tortilla met hamburgers en stokbrood met diverse smeersels. Om 20:30 wordt het hier al schemerig maar dat weerhield Robin niet van een partijtje speedminton. 🏸Oppassen voor de vleermuisjes die vliegen rakelings voorbij, had toch maar naar Pearl gegaan!😂 Vanavond was er een  aquathlon door de camping georganiseerd, ze kwamen als gekken de plek voorbij gerend.🏃🏽‍♂️ Om 22:00 was het tijd voor de karaoke. Bij de caravan konden we alles goed horen, hoog gehalte Frozen en Ciske de Rat.🎤🎼 Een heerlijk dagje op Camping Emporda in L’Estartit! 😘Annelies.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leniefranzen:
    16 augustus 2018
    Wat een leuke dag ,veel gedaan ,geniet van jullie verhaaltjes ,lijkt me heel gezellig daar veel plezier en grt voor allemaal xxx 😍😍😍