Markt in L'Estartit

16 augustus 2018 - Estartit, Spanje

De dag begon weer prachtig, het zou snel weer warm zijn. Donderdags is er markt in het dorp en daar wilde wel even kijken. Bij de bakker op de camping stokbrood gehaald voor het ontbijt en om 10:00 zaten we op de fiets richting strand. Het was een hele lange markt vol met kraampjes; kleding, tassen, ondergoed, sieraden/zonnebrillen. Aan het eind was er nog een klein gedeelte met groente. Tussendoor even een latte op een terras en genieten van alle mensen die langs lopen. Smiddags op de camping vertoeft, zwemmen, chillen en lezen. Savonds gegeten bij Old Ambient en op de terug weg een afzakkertje bij Mont-Pla. Moe van het mooie weer gaan slapen alleen was het in de caravan nog lang warm.
Slaap lekker!

1. Leniefranzen:
    17 augustus 2018
    Was vandaag hier ook lekker weer ,leuk naar de markt heb je nog wat gekocht een tas voor mij toevallig .is er een mooi zwembad ,fijn dat jullie het weer leuk hebben gehad, kan je ook eens een leuke foto sturen of kan dat niet ,fijne dag morgen grtjvan oma xxx