Dag 7: keramieken en klimmen

19 augustus 2018 - Estartit, Spanje

Toen we wakker werden ging  mijn moeder al snel naar een activiteit die op de planning stond bij de animatie. Ik ging samen met jan zwemmen. Het was ook de bedoeling dat Teun mee kwam maar die ging samen met jan dirk en mijn moeder ook keramieken. Toen wij klaar waren met zwemmen leek het mij toch wel leuk om ook mijn STEENTJE bij te dragen. Ik ging er ook een maken samen met mijn moeder we hadden tot 2 uur de tijd.

Toen we klaar waren met het keramieken gingen we op het terras van de camping zitten. Later kwamen de anderen er ook nog bij. Later die dag waren jan, Teun, jan dirk en een paar andere mensen van plan om de berg tegenover de camping te beklimmen zodat we de zonsondergang mooi konden zien. Ze vroegen mij ook mee.

We klommen omhoog naar het eerste punt maar toen was de zon nog niet heel laag dus liepen we verder naar het andere punt dat net iets hoger is. Toen we daar aankwamen was de zon al wel heel laag. Het was heel mooi. We liepen weer terug naar de camping en toen zijn we eigenlijk al meteen gaan slapen.

Groetjes, Robin

1. Leniefranzen:
    19 augustus 2018
    Leuke dag , berg beklimmen zal wel zwaar zijn ,hoef ik niet te doen en de eerste foto,s is die brullende leeuw door jou gemaakt nm 71 van jullie huis ,mijn nm is 22 grt van oma xxx